Rejestracja
Rejestracja klientów Diecezjalnego Centrum Służby Rodzinie i Życiu odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-13:30. Zapisy przyjmujemy do następujących specjalistów:
Zapisy prowadzone są również do:
Wszystkich klientów bardzo prosimy o kontaktowanie się z sekretariatem w ustalonych godzinach pracy, również w przypadku odwoływania terminu spotkania.
ZASADY ODWOŁYWANIA SPOTKAŃ
W razie niemożności przyjścia na wizytę w ustalonym terminie prosimy o poinformowanie o tym fakcie sekretariatu w godzinach jego pracy (pn-pt 10:00-13:30, tel. (32)269-51-70; 519-512-817) najpóźniej na dzień przed planowanym terminem spotkania. W przypadku, gdy klient nie zgłosi się na umówione spotkanie bez uprzedniego odwołania warunkiem wyznaczenia kolejnego terminu jest wcześniejsze wykupienie cegiełki o wartości 30 zł / 50 zł (pary) w sekretariacie lub przelewem na konto: 78 1240 1330 1111 0010 0318 2467, w tytule należy wpisać: imię i nazwisko – cegiełka (dane do przelewu: Diecezjalne Centrum Służby Rodzinie i Życiu, ul. Skautów 1, 41-200 Sosnowiec). Klienci korzystający z poradnictwa i terapii płatnej wartość cegiełki jest równa kwocie zadeklarowanej wczesniej za spotkanie. W razie trudności finansowych istnieje możliwość wnioskowania o umorzenie zapłaty u dyrektora Centrum.